Inovace 3. série motorových jednotek 814+914
§
vytvořeno
na základě podkladů z časopisu Železniční magazín 3
1.
Nová
podlahová krytina s vnitřní pryžovou izolací
2.
Boční
okna stanoviště strojvedoucího budou upevněna v rámečku a lépe zajištěna
3.
Nový
typ spalovacího motoru – TEDOM TD 242 RH TA 25 s elektronickou řídící
jednotkou => náhrada akčního členu
4.
Nový
typ trakční převodovky – VOITH Diwa 884.5
5.
Nově
řešený hydrostatický pohon ventilátoru chlazení trakce s regulací
6.
Dosazen
čtyřstupňový filtr vzduchu ve vzduchové soustavě => cílem je zachycení
kondenzátu a důkladné vyčištění vzduchu
7.
Dosazeno
přemostění záchranné brzdy
8.
Topný
agregát Hydronic bude upraven z důvodu snadnější
údržby a delší životnosti kabeláže
9.
Elektronický
rychloměr bude nově registrovat přemostění záchranné brzdy a použití tlačítka
zastávky na znamení
10.
Nástupní
dveře budou mít nová a větší dotyková tlačítka (hmatníky) od firmy EAO
11.
Signalizace
otevírání a zavírání dveří bude mít nový tón a sirény signalizace budou
z původního místa pod plastovými kryty přemístěny do horní části dveří
12.
Prostor
pro vozíčkáře bude opatřen tlačítky pro přivolání obsluhy vlaku a tlačítky pro
signalizaci výstupu osoby s omezenou pohyblivostí
13.
Nástupní
hrany dveří budou nově osvětleny pomocí LED diod
14.
Tlačítka
zastávky na znamení budou pro lepší viditelnost prosvětlena
15.
Nástupní
prostor vozu 914 bude lépe osvětlen – zvýšení počtu svítidel ze tří na pět
16.
Vnitřní
informační systém bude mít zvýšený počet reproduktorů z 8 na 14
s centrální regulací ze stanoviště strojvedoucího
17.
Čas
na obrazovce informačního systému bude synchronizován s časem
v rychloměru
18.
Na
střeše vozu 914 bude umístěna nová anténa, která v budoucnu bude odesílat
diagnostická data soupravy popř. přijímat data pro informační a odbavovací
systém
19.
Soupravy
jsou připraveny na dosazení čelních panelů informačního systému na stanoviště
strojvedoucího
20.
5
motorových jednotek pro PJ Liberec bude z důvodů požadavků kraje těmito
čelními panely vybaveno